2007. szeptember 2., vasárnap

Biloba kari




20 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szép kari! :)

Névtelen írta...

Hűűűűűűűűűűűűű, imádom!!!! Nekem is ilyet gyorsan-gyorsan!

fszeva írta...

Köszi szépen Zsófi és Krisz!:))

Dóra írta...

Nagyon-nagyon szép lett Éva! Gratula hozzá!!

fszeva írta...

Köszi Dóri!:))))

Adrienne írta...

Látom Éva, a Biloba láz Téged is elragadott :-) Nagyon szép ez a karkötő (is)!!! Már aggódtam, mit csinálunk az Éva-féle karkötők nélkül, ha le akarsz róluk szokni :-) De a Biloba is nagyon jól áll Neked! :-)

Zsani írta...

Wow, gyönyörűséges karkötőőőőő!!!! nagyon tetszik!!!

biZSUterie írta...

Évi! Álomszép ez a kari. Nekem is fáj a fogam egy ilyenre.

fszeva írta...

Igen Adrieene, már tervezem a következőt:) Nagyon köszönöm a dícséretet!

fszeva írta...

Köszi Zsani!:))

fszeva írta...

Köszi Szizsu, neked ez seperc alatt elkészül, te nagyon profi vagy bilobázásban!:))

Roberta írta...

Évi! Ez csodaszép, Nekem is fáj már a fogam egy ilyenre:-))))

fszeva írta...

Köszi Roberta!:)

Tündi írta...

Gratulálok Évi! Ezzel már én is próbálkoztam, de nem lett ilyen szép egyenletes. Jött az olló. Most újra kedvet kaptam hozzá!

Arduinna írta...

csúcs lett, Éva! nagyon ügyi vagy!

fszeva írta...

Köszönöm Dia!:)

fszeva írta...

Köszi Tündi!:)
Próbáld is meg újra, érdemes!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Csak csatlakozni tudok! Le a kalappal! Gyönyörűűűűű! :)))

Brigi írta...

remekeltél Éva!!!

fszeva írta...

Köszi szépen Tündi és Brigi!:)