2007. szeptember 17., hétfő

Swaris szőnyeg



13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Éva!

Imádom a színeid használatát!
Egyszerűnek néz ki ,de mégis elegáns....Gratula!:)

Pusza Vac

fszeva írta...

Köszi Vac!:)) Élőben olyan szépen csillognak a swarik, imádom.:))

Ary írta...

Igazi varázsszőnyeg :))

Névtelen írta...

Imádnivaóóóóóóóóóó szőnyeg!

Roberta írta...

Szia Éva! Lenyűgöző ez a szőnyeg kari, és az nagyon tetszik benne, hogy csak a swari színeit váltogattad:-)

fszeva írta...

Köszönöm lányok, nagyon aranyosak vagytok!:)

Dóra írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon szuper lett!

Brigi írta...

áááá, iszonyú jóóóó!!!!

Makra Gabriella írta...

Nagyon-nagyon-nagyon szééép!!!!

bodzsi írta...

Ez nagyon-nagyon tetszik nekem.
Szilvi

bodzsi írta...

Ez nagyon-nagyon tetszik nekem.
Szilvi

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Nagyon szép darab! Gratula!!!
Le vagyok maradva, nekem is kellllll ilyen!!! :-))

fszeva írta...

Nagyon köszönöm lányok!:)