2008. május 2., péntek

Swaris szalmás



11 megjegyzés:

bodzsi írta...

Most már aztán elég volt, nagyon nagyon szépséges, garatulálok neked!!!!!! puszi

fszeva írta...

Kösziiiiiiiii!:))

Kaksziné Györffy Anita írta...

Egyszerű, de még is nagyszerű! Gratulálok!

enigma írta...

ezt én is elterveztem, de te szokásosan gyorsabb voltál...és az eredmény szuper:))

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Nagyon szép szett! Gratulálok!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Hűűűha! Csak úgy csillog az a swari benne! Nagyon szép! :)))

AgnesBeads írta...

Hűű, Áva. ez pazar lett! szemezgetek vele én is. De most valahogy mélyrepülésben vagyok. :(

fszeva írta...

Nagyon köszönöm csajszik!:)
Ági, ha megfűzöd, talán vége lesz a mélyrepülésednek. Egy próbát megér!:)

Brigi írta...

Éva, nagyon franyesz !!!!

CsendesKata írta...

És ez a másik nagy kedvencem!!!!!

Unknown írta...

Szia kedves Éva!

Nagyon tetszik ez a karid. Az a kérdésem, hogyan aplikáltad rá a swarikat? Mert a többit még leolvastam valahogy. Ugye megpróbálhatom megfűzni? (A medálokra vagyok most beindulva...