2009. március 5., csütörtök

Fiesta



8 megjegyzés:

Kata írta...

Gyönyörűséges szett!!!!!

Roberta írta...

Gyönyörű, nagyon jól harmonizálnak ezek a színek így együtt!!!

Anna írta...

Nyami-nyami! Csodás darabok! :-)

Kiss Antalné írta...

Ez is csodaszép!

Névtelen írta...

C'est coloré et c'est beau !

fszeva írta...

Köszi szépen Lányok! Sötétebb kékkel szerettem volna kombinálni, de olyan csiszi nincs. Már én is megbarátkoztam vele.:)

fszeva írta...

Zipette, merci beaucoup!:)

Névtelen írta...

Szia!

Végignéztem a munkáidról készült képeket és fantasztikusan gyönyörűek az ékszerek! Gratulálok! Nagyon ügyes és tehetséges munkák!
Én még csak ott tartok, hogy nézegetem a blogokat, a szebbnél szebb munkákat és ámulok, hogy milyen ügyes lányok vannak.De lassan majd én is megpróbálkozom valamivel, hátha nekem is sikerül valami szépet alkotnom.
További jó munkát a gyöngyözéshez!

Üdv: Klau